utorok 13. novembra 2012

Dnešný nákup

Dnes som absolvoval tzv. čajovú cestu zo školy cez čajovne až domov aby som si nakúpil nejaké vzorky.


Ako prvú som navštívil čajovňu na zámockej, kde som si prišiel pre druhú várku vzoriek shengov. Chcel som získať dve vzorky a to Čaj pre dcéru (Nu Er Cha Zhang Jia Wang 2011 a Dvoje šťastie z neba (Ding Jia Lao Zhai Xiao Beeng Cha 2011) oba z Yiwu. Avšak čaj pre dcéru boli už len dve tehličky takže tam som so vzorkov neobstál :( a odišiel som s 10g vzorkou  Dvoje šťastie z neba. 

Druhá destinácia bola čajový dom. Tam to bolo celkom vtipné :) Prišiel som s rovnakou požiadavkou, ale asi v čajovom dome nieje úplne zvykom požadovať vzorky. Nakoniec som ich získal, dostal som po 10g z otvoreného koláča Pu Erh Yun Zhou Sheng Ping Cha 2009 čo bol v čajovni.


Pri čakaní mi padol zrak na Lu Xue Ya, ktorý som ochutnal u kamaráta a bol proste vynikajúci. Dúfam, že čoskoro ich postupne po ochutnávam a pridám o nich report. 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára