štvrtok, 17. januára 2013

2011 Bulang Shan Banpen Zhai Sheng Bing Cha

Nasledujúcim čaj je z mojej nahromadenej zbierky a to Bulang Shan z dedinky Banpen. Osobne bulangi moc nepijem občas kde-tu ochutnám, ale viac-menej som sa usadil severno-východnejšie v jemnejších chuťových pásmách.

The following tea from my collection is Bunag Shan from village called BanPen. Personally, I sometimes tasted some bulang but not very often drink it. I settled down in north-east in sweet and finer taste's strips.


Čaje z oblasti Bulang som mal vždy zaradené medzi tými horkými so síce zaujímavou a intenzívnou dochuťou, ale hodoval som inde. Avšak tento ma zaujal.

Teas form the area of Bulang I have always had categorized as strong bitter taste with very interesting and intensive aftertaste. But this one impress me.


Vôňa tohoto čaju je veľmi príjemná, nasládla, kvetinová a ovocná. Z gaiwanu sa vyliala svetlá tekutina, ktorej chuť bola príjemne sladká a len trochu okorenená horkosťou.

The smell is very pleasant, sweet, flowery and fruity. From the gaiwan spilled a light liquid which taste was pleasantly sweet and just a little bit bitter.


Chuť v 3-5 náleve prešla do výrazne horkejších a intenzívnejších nálevov ako boli tie prvé čo spôsobilo aj to, že som zacítil, ako na mňa čaj začal účinkovať.

Zvyšné 6-9 boli v znamení obchádzania, kde ostala len príjemná sladká chuť.

To čo mňa vždy najviac zaujme je samotná dochuť čaju. V tomto prípade prípade sa dá len ťažko opísať, ale pripomínala mi trochu vzdialene YouLe.

In 3-5th infusion the taste moved on to much more bitter and intensive infusion as previous. It caused that I started to feel tea effect.

In last 6-9th infusion the taste was leaving and just the sweet taste stayed.

What impress me the most is the aftertaste of the tea. In this case, It is hard to describe but it remind me little bit  YouLe


Nálev ma svetlo žltú číru farbu. Vylúhované listy boli pomerne slušne veľké a občas sa v ňom vyskytol aj "mammut", ktorý meral 7cm na dlžku. Mao cha bola tvorená zväčša tipsmi s prvými dvoma lístkami.

The color is light yellow and the used leafs are large and I found a really large and long leaf which had a length 7 cm. The mao cha is mostly made of tips with the second leaf.


Osobne ho hodnotím veľmi pozitívne. Kvalitný chuťovo dobrý čaj, ktorý sa nachádza v dobrej cenovej relácií. Zadovážiť sa dá ako 357g koláč či 10g vzorka na českom e-shope SlávneČaje.cz.

To sum up, I think this is good taste tea which is not expensive. If you are interested in this particular bulang you can find it on   SlávneČaje.cz.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára