piatok, 11. januára 2013

Malá odmlka a veľa nového materiálu

Ako som už v predchádzajúcom článku spomínal, že toho na mňa bolo a ešte stále je veľa a tak som nestíhal písať články. To ale neplatilo nových čajoch, ktoré sa v tomto čase pokoja nazbierali. Sice oneskorene, ale dostal som vianočný darček - zásielku z Čiech.
Takmer v rovnaký deň som si prevzal aj vyhraté secondhand konvičky z FB aukcie spolu so 4 vzorkami japoncov z pu-erh.sk.


Čiže menovite sa môžte tešiť na tieto čaje, o ktorých v dúfam v krátkom čase vyjdu články:
2009 Mengku Wei Zui Yuan Sheng Zhuan Cha
2006 Liuan Sun Yi Shun Brand Bamboo Basket Tea
2009 Boyou „Grade 7 Brick“ Shu Zhuan Cha
2010 Tu Lin Wuliang Shan Sheng Zhuan Cha
2010 Menglong Da Xue Shan Sheng Bing Cha
2011 Bulang Shan Banpen Zhai Sheng Bing Cha
2012Sencha Harukaze
2012 Sencha Kaori
2012 Kabusé Okuyutaka
2012 Sencha Ohira
2012 Kabusé Daitsuin

4 komentáre:

  1. 2006 Liu An je velmi dobrý Liu An, mám doma celý košík, až ještě trochu vyzraje, bude opravdu excelentní. Dále mám rád 2011 Bulang Bing Chu, překvapivě dobrý sheng, na to jak je mladý. 2012 Sencha Hakuraze je zajímavá směs tří kultivarů, což je znát i v chuti, která je dosti komplexní. Tak ať chutnají!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, na ten Liu An sa osobne teším asi najviac lebo nikdy predtým som ho nepil, ale zaujal ma nejako a povedal som si, že ho musím ochutnať. Žiaľ keď som sa naň u nás v čajovňach pýtal, tak nemali.

      Ten Bulang som práve dnes pil, veľmi mi chutil a článok o ňom vyjde vo štvrtok.

      Odstrániť
    2. Parádny výber čajov, hlavne z tých japoncov jeden lepší ako druhý. Pre mňa je TOP Sencha Kaori a Ohira, z Kabusé sú pecky obe. :)

      Odstrániť