utorok, 19. februára 2013

Pu-erh.sk: YiWu 2012 jesenný zber

Od YiWu 2012 som mal asi najväčšie očakávania. Rovno môžem povedať, že ma zaujal. Keďže zážitok sa slovami nedá úplne opísať použijem menej slov viacej fotiek.

I had from YiWu 2012 great expectations. I can consider that this sheng impress me a lot. However I am not able to describe it by word I will use photos.


Vôňa je perfektná, prijemne sladká ovocná. Dokonalá jemná bez drsných či stopových tónov.

The smell is perfect, light, sweet and fruity. It is utter without any bitter or smoky tones.


Nálevy boli spočiatku veľmi jemné, ale neskôr ich vystriedali silné výdatne sladké ovocné. Dochuť dlhá citeľná sladká ovocná najviac sa asi podobala na marhule.

At the begging the infusion were very light, but later they were replaced with sweet and fruity. The aftertaste was long fruity and it remind my apricot.


Farba nálevu bola veľmi svetložltá, trochu až nezvyklo lebo už aj jarné zbery 2012 majú o dosť tmavšiu farbu.

The color of the infusion was light-yellow.


Listy sú zväčša tipsy a to naozaj veľmi veľké sem-tam niekde necelý veľký list.

The leafs were mostly large tips and some cut big leafs.

3 komentáre:

  1. Som rad ze ti chuti, bol som velmi zvedavy co napises :) Mimochodom, to drevene more, je fakt perfekne, uz dlshsiu dobu ma zaujima, co to vlastne je a ako si k nemu prisiel :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :D to je pôvodne stará doska na valkanie, trochu som ju upravil a vyvŕtal diery. Pôvodne som ho používal ako outdoor more (zospodu sú "nožičky" položíš na trávu a ideš) ale nakoniec ho používam indoor.

      Odstrániť
  2. Čajík vypadá velmi slibně. Mám moc rád sladkost čajů z Yiwu :-)

    OdpovedaťOdstrániť