sobota 10. augusta 2013

Pu-erh.sk: HeKai

Tretia vzorka v poradí je ďalšia pre mňa doteraz neznáma oblasť HeKai na severe regiónu ManNouShan. Musím, že po dvojici NaKa a BulangShan je HeKai citeľne slabší. (treba si však povedať, že všetky sú vysoko nad priemerom)

The third sample is from another, for me, unknown area, HeKai lays on northern part of ManNouShan region. I have to say that after pair of NaKa and Bulang shan is HeKai weaker. (it is need to say that all of them are high above the average)


Prenádherná čerstvo sladká vôňa šťavnatého ovocia a ľahko v samom úzadí cítiť nepatrné korenisté tóny. Na škále medzi priamosťou NaKa a hutnosťou Bulanga sa HeKai približuje i keď badateľne slabšie ku mohutnosti Bulangova. Je tú znateľne cítiť vodný melón a marhule, ktoré vytvoria síce jemnú ale až rumovú arómu.

Incredible nice fresh sweet smell of juicy fruit and in the back are present the light spicy tones. On the range between direct NaKa and massive Bulang the HeKai is closer to the Bulang but it is less intensive. In smell are present tones of water melon and apricot which together create almost light rum aroma.


Chuť sa mi zdala trochu neistá. Svojim spôsobom prázdna, nahorklá, ale sirupovo ovocne sladká. Naopak veľmi prijateľná mi príde dochuť, ktorá je pekne kvetinová s gu-shu charakter a marhuľovou arómou. Zvláštne je, že hneď po vypití bolo cíti takú prchavú mentolovú arómu.

From my point of view the taste was little bit unsure. It was empty, bitter but molasses fruity sweet. On the another hand the aftertaste was nice to me, it was nice flowery with gu-shu character and apricot aroma. What was interesting was that after I swallowed I felt some menthol aroma like peppermint.


List bol drobnejší, v podstate žiaden väčší som tam nenašiel, tvorené najmä tips plus prvé dva lístky, akurát žilnatosť bola slabšia. Farba nálevu plne svetlo oranžová.

The leafs were smaller and I did not find any bigger, it was made mostly from tips plus first two leafs, the veined was smaller. The color of the infusion was fully light orange.

3 komentáre:

  1. Pekný príspevok, zlepšuješ sa, aj fotky sú cool, len tak ďalej :)Zo vzoriek som sa zatiaľ dostal len k Bulangu a Hekai, ostatné čakajú, v takom teple mi pu-erh nechutí.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Bulang mi prišiel taký ťažší, trpký a nasládly, ovocný, živicový.
      Hekai zase: ovocno-citrusový, ľahučký nálev s mentolovým aftertaste, vo vôni kakao a jahody.
      Včera som pil ManZhuan, ktorý mi tiež veľmi chutil, chuť ovocná, miestami kyselkavá, chuť šťavnatých jabĺk a nezrelého hrozna, velice dobrý pu-erh. :)

      Odstrániť